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Auteur : Amaia Rodriguez-Aguirre
IKER-UMR 5478
15 Place Paul Bert
F–64100 Bayonne
amaia.rodriguez-aguirre@u-bordeaux-montaigne.fr
0009-0000-2661-2142
15 Place Paul Bert
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amaia.rodriguez-aguirre@u-bordeaux-montaigne.fr
0009-0000-2661-2142
Amaia Rodriguez-Aguirre est depuis 2022 doctorante en Etudes basques à l’Université Bordeaux Montaigne, en cotutelle avec L’Université du Pays Basque (EHU-UPV). Elle est rattachée au Laboratoire IKER – UMR 5478.
Bibliographie
- Manterola, I., Rodriguez-Aguirre, A., Sarasua, M., & Elosegui, R. (2023). Seaskako ikastoletako murgilketa ereduan hizkuntzen trataera bateraturantz. Lapurdum.
Mots clés
langue basque, traitement intégré des langues, mulitilinguisme, didactique plurilingue, interactionisme sociodiscursif, enseignement de l’oral, langue minorisée
Haurren autonomia eta parte-hartzea gizartean funtsezko zutabea da haurren garapen integralerako, eta haurren hazkunde pertsonal, sozial eta emozionalerako lagungarriak diren trebetasunak, erantzukizunak eta esperientziak eskuratzeko aukera ematen die.
Seuls quatre ans nous séparent de la première session du Grand Oral. Pourtant, les fondements de cette épreuve semblent avoir des origines beaucoup plus lointaines,